fredag 20. september 2013

Høsthelg

Nå er det snart helg igjen, og vi har allerede planene klare.

Her skal det støpes platting utenfor inngangsdøren, og forhåpentligvis får jeg kjøpt inn litt høstplanter, så jeg får pyntet opp litt ved inngangspartiet.

Nå har jo virkelig høsten kommet, så helgen vil gå med til å rydde inn litt i garasjen og rydde rundt huset. Det blir jo fort mye rot, planker og materialrester når man pusser opp.
Greit å slippe å bli møtt med det, når snøen smelter til våren igjen.Det ser ikke ut som det blir noe særlig planting av høstløk på meg. Jeg har egentlig fylt opp blomsterbedene, så det får heller bli neste høst. Da håper jeg vi får begynt å opparbeide hagen skikkelig!

 

Det har vært stille i bryllupskategorien her på bloggen. Jeg har hatt en liten «planleggingstørke» i sommer, da jeg egentlig allerede er et år inne i planleggingen.
Men nå har jeg begynt å få opp farten igjen, for nå er det jo faktisk under 1 år igjen!

Jeg har akkurat booket make-up artist/hårstylist, som skal komme hjem til meg på bryllupsdagen. Så jeg slipper å reise til frisørsalong og få masse hår på kjolen.
Dette gleder jeg meg veldig til!

Jeg har planlagt at min forlover skal overnatte hos meg natten til bryllupet, og at vi kan nyte en god frokost, for deretter å bli sminket og stæsjet etter alle kunstens regler.
Jeg tror det blir mye mindre stress på denne måten!
Prosessen med å finne fotograf er også satt i gang. Jeg la ut oppdraget på mittanbud.no, og det tok ikke mange timene før jeg hadde fått mange gode tilbud.

Men nå kommer den vanskeligste biten, nemlig å velge! Noen av dem er allerede utelukket, dessverre. Alle var flinke, men jeg har et budsjett å følge, og selv om jeg føler jeg har satt av ganske mye penger til fotograf, vil det alltid være noen som er mye høyere priset, enn hva jeg ønsker å betale.

Jeg skal legge ut mer info om hvilken fotograf vi velger, senere. Dette blir spennende J

Her kommer forresten en liten smakebit på «førsteutkast» til brudepikekjolen jeg har laget. Denne var bare en slags prøve, så nå blir det brukt til gøy og moro. Her har frøkna blitt så stor at hun synes det er litt gøy å ha på seg kjole.

felicia2

Ha en fin helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar