torsdag 17. oktober 2013

Høst // Stemningsbilder

Heihei alle sammen!

Long time no see! Jeg har virkelig vært dårlig på oppdateringer her i det siste.
Det har vært hektisk i heimen her, og jeg har tatt i et tak for å få ferdig denne spisestuen som jeg har gnålet om i månedsvis ;-)

Den nærmer seg ihvertfall ferdig, mangler litt lister bare, som kommer på plass i helgen +  gardiner. Disse kommer forhåpentligvis neste uke!
Jeg skal ta noen bilder å vise dere, men det er jo sånn nå at det nesten er mørkt når jeg kommer hjem fra jobb :-/
Gleder meg til å vise dere hvordan det har blitt. Selv om det fortsatt er litt som mangler, er jeg veldig fornøyd!

Har også kjøpt ny sofa som står hvor spisebordet sto før. Og denne passer perfekt inn her. Denne kommer jeg til å ha mye glede av i vinter, når jeg skal sitte foran peisen med noe godt i glasset. Eller koppen!

Her kommer et par stemningsbilder fra instagram. Første kvelden på lenge hvor jeg har hatt anledning til å bare slappe av.

20131017-225413.jpg

Jeg får aldri helt bestemt meg for bord, så inntil videre har vi fått låne dette av svigers. 20131017-225423.jpg

Ha en fin kveld, i morgen er det fredag, og det betyr heeeelg og masse kos!!!

Jeg skal på hadeland glassverk, og gleeder meg!!

Vi blogges :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar