søndag 27. oktober 2013

Såå nære!

Hei alle sammen! Hatt en fin helg?

Her hjemme har vi virkelig stått på i det siste, og det gleder meg å kunne si at spisestuen nå er så godt som ferdig!
Den mangler pynt og vitrineskap, men skapet må nok vente litt. Jeg har bestemt meg for gardiner, men jeg må fortsatt rekke å komme meg ut for å kjøpe dem. Her har det gått litt i hundre for tiden, så shopping er ikke på toppen av listen akkurat nuh.

20131027-213708.jpg

Hva tror dere, blir det bra med fløyelsgardiner?

Men nå er ihvertfall kaoset i stuen endelig over! Ikke noe mer sparkelstøv, halvmalte vegger og vinduer uten lister!! Utrolig deilig altså. 20131027-213723.jpg

 

Tenk så fint det skal bli å pynte til jul her!! :-)

20131027-213750.jpg

 

Og den nye fine sofaen min! Jeg har bestilt noen tekstiler på nettet, og nå skal det sys nye sofaputer!! Noen til jul, og noen til "hverdags" :-)

Nå blir det nok en liten stopp i oppussingen en stund. Nå legger vi alle pengene i bryllupspotten.
Og som jeg gleder meg til det! Jeg prøvde brudekjolen min her om dagen, og den er altså så nydelig! Neste nå blir å finne sko, jeg tenker..glitter!! :-D

Slik som disse? Kanskje ikke så rosa, men jeg ønsker meg veldig noe med glitter :-)



Ha en fortsatt fin kveld alle sammen :-)

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar