onsdag 30. oktober 2013

Voluspa

Jeg har hørt at alle lovpriset disse duftlysene, men jeg skjønte aldri hva det egentlig dreide seg om. Jeg har nemlig ikke vært så glad i duftlys tidligere, og tenkte at disse sikkert var gode, men gode liksom?

Det mente jeg helt til jeg så sent som for et par uker siden, var på Home&Cottage og fikk lukte på disse herligehetene. Fy søren for noen gode lukter! Jeg surret rundt i butikken og tittet på ting, mens jeg omtrent hadde nesen oppi lyset hele tiden.

Så nå har jeg kjøpt et selv i crisp champagne. Jeg ville prøve et lite først, for å se hva jeg synes om lukten etterhvert. Og akkurat når det kommer til slike ting, synes jeg det er litt greit at øvrige familiemedlemmer også synes lukten er god.

Heldigvis falt den i "smak" og heretter blir det nok kun voluspa her i huset!

20131030-211658.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar