søndag 8. desember 2013

De perfekte brudesko!

Hei alle sammen,

Jeg har jo vært på konstant utkikk etter de perfekte brudeskoene en liten stund nå.
Og plutselig ramlet jeg over disse fra Badgley Mischka. Bestilte dem hjem, og de passet perfekt!
Supergode å gå i, perfekt høyde og flott farge.20131208-121445.jpg

Jeg ville jo ikke ha hvite sko, for om jeg først skal legge litt penger i et skopar, bør det være noe jeg kan bruke mer enn en gang.

20131208-121436.jpg
Jeg er helt forelsket i disse, og etter bryllupet, vil de bli brukt masse!!

Er de ikke lekre?

Følte meg som et barn på julaften da jeg tok dem ut av esken, og prøvde dem for første gang.
Jeg går faktisk rundt med dem hjemme nå, i joggebuksa *flire*

Nå skal jeg gå for å fikse meg, i dag er det julemiddag med heele familien. Det blir stas.

Fortsatt god 2. søndag i advent alle sammen. Vi blogges!

Og husk å legg igjen en liten kommentar! Jeg ser også etter nye blogger å følge, så legg igjen link til bloggen om du har :-D

1 kommentar:

  1. De var fine!! Jeg har en konkurranse gående på bloggen min hvor du kan vinne 1000 kr fra bryllupsnettbutikker.

    www.bryllupstid.no

    SvarSlett