tirsdag 3. desember 2013

Hvordan er ditt julehjem?

Jeg leser mange interiørblogger, og ser at det er store forskjeller ute og går, når det kommer til juledekorasjoner.
Noen vil ha en helhvit jul med engler, fjær og hele pakka. Mens andre går i den mer moderne retningen.
Variasjonen er også stor i juletrær, og jeg ser noen velger litt spinklere trær, med julekuler i alle regnbuens farger.

Selv er jeg veldig tradisjonell. Det skal være rødt, det skal være gull og sølv, og det skal være glitter!
Juletreet skal være stort og jeg prøver å finne et som er flott og fyldig.
Det skal være en overflod av lys på treet (tror jeg hadde rundt 600 led-lys i fjor) så det glitrer i all sin prakt.

Jeg er ikke kjempeglad i nisser, det er noen hjemme hos meg. Men jeg foretrekker tekstiler i julens farger, og julestjerner.

Her er noen bilder som i hvert fall får meg i julestemning. Selv om jeg ikke har det like «nedlesset» hjemme.









Så, hva får deg i julestemning, og hvordan er din julestil?

Ha en fortsatt super 3. desemberdag.
Vi blogges :)



PS: Dersom du skriver blogg, legg gjerne igjen en liten hilsen. Jeg elsker å høre om hvordan andre har det hjemme :)

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker også den røde julen :-)
    Og her i huset blir det ikke jul uten noen nisser også ;-)

    SvarSlett
  2. Godt å høre at det ikke bare er meg!
    Og et par nisser er det jo her også, men ingen overflod akkurat :-p

    SvarSlett