onsdag 24. juli 2013

Et blankt lerret..

Med tiden har vi ommøblert endel her hjemme, og nå sitter jeg plutselig med en halv vegg, som er nesten helt tomt. Og nå tenker jeg fælt på hva jeg skal gjøre med denne kroken av stuen. Jeg får liksom ikke helt bestemt meg. Skal jeg ha et stort gulv til tak, speil?
Eller skal det bli en koselig liten lesekrok, med en flott stol, et lite bord og en liten bokhylle?
Hva med konsollbord, speil, dekorasjoner, og noen flotte lamper?

Det er så mange muligheter, og jeg er jo vinglepetter så det holder..

Men en ting er ihvertfall sikker, gyngesauen og lekekassen, trenger sårt selskap!



 

Vi blogges senere i kveld. Jeg har kjøpt nytt teppe til stuen, skal legge ut bilde når vi har fått det på plass! :-)

Ha en fin kveld!

1 kommentar:

  1. Jeg synes det høres fint ut med en lesekrok! Jeg venter spent på oppdatering :-)

    SvarSlett