torsdag 18. juli 2013

Lang dag!

I dag har det altså vært så varmt her, at vi nesten har rent bort!
Jeg begynte jo på trappeprosjektet mitt, men desverre kom jeg bare halvveis. Det har vært hard jobbing med spade og trillebår. Om ikke jeg er støl i morgen, da er det fordi jeg ikke er blant dere lenger, for i dag har jeg løftet mye tungt, og fått masse vannblemmer. Solbrent har jeg også blitt ;-)bilde7

Ser at det øverste trinnet er litt skjevt, men det får jeg rette på i morgen.

Tror sluttresultatet blir veldig bra, og da er det jo verdt alt slitet :-)
Jeg har ikke jobbet hele dagen da, på det varmeste tok jeg med frøkna mi en liten tur ned på stranden her. Det var utrolig deilig å få badet litt, blir ikke så ofte her i Norge ;-)

Jeg fant forresten et flott inngangsparti til, i en av pausene mine. Blir mer og mer sikker på at døren vår må bli sort!

[houzz=http://www.houzz.com/photos/3947428/Suburban-DC---Cahill-Residence-traditional-entry-dc-metro]

Men nå skal denne slitne kroppen en tur i dusjen. Det kommer en ny, lang, og forhåpentligvis solfylt dag i morgen!



-Ønsker dere en fin sommerkveld-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar