fredag 26. juli 2013

Inspirert..

Men ikke av interiør i dag. Jeg tittet nemlig innom bloggen til Franciska i dag, og da jeg så innlegget hennes om grillmat, ble jeg så inspirert , at jeg reiste rett på butikken for å kjøpe nan brød.
Den ser ikke like delikat ut som på hennes bilder, for denne ble litt på sparket,
men jeg er helt sikker på at den ble like god, for dette smakte helt fortreffelig!
Anbefaler alle å prøve denne altså!
Det er altså grillet nan brød, med ost og skinke.
NAM!


20130726-210337.jpg

Her er linken til originalinnlegget med oppskrift på bloggen til Franciska!
http://franciskasvakreverden.blogspot.no/2013/07/perfekt-mat-til-stranda.html


Ønsker alle en god helg! Og som sagt tidligere, så er jeg alltid på utkikk etter andre fine blogger å følge, så legg gjerne igjen en liten hilsen :-)


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar