søndag 21. juli 2013

Nok en solskinnsdag!

Det er nok en nydelig dag her ute, og jeg er bare så glad og takknemlig for det fine været vi har for tiden! Jeg må innrømme at jeg ikke hadde helt troen på det, sommeren har jo ikke vært som den skal være, de siste årene.

Siden det nå er så fint her, blir nok også denne dagen tilbragt på stranden. Eller her på solsengen, i skyggen. Jeg har no selvsagt klart å bli litt solbrent, så best å la huden hvile litt ;-)

Her ser dere at de andre liljene mine også har begynt å blomstre, er de ikke fine???!:-)



20130721-131109.jpg

Jeg har observert at det er ganske stille blant interiørbloggerne nå om dagen, men det er vel ikke så rart, det er jo så mye å finne på ute nå.
Kommer nok sterkere tilbake utover høsten. Og mot JUL. Jeg får alltid et snev av julestemning i slutten av juli, jeg aner ikke hvorfor. Antakeligvis fordi jeg da kun forbinder det med kos og pynting, og ikke gavestress og husvask;-)

Ha en super søndag da, dere :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar