onsdag 3. juli 2013

Venter (u)tålmodig..

20130703-215847.jpg

...på bedre vær. Her hjemme står det helt stille for tiden. Det dårlige været setter en stopper for det meste, både inne og ute. Gipsing støver noe helt forferdelig, så platene bør helst kappes ute. Det funker dårlig i regn.
Har også et halmalt hus, men siden værgudene insisterer på å gi oss en skvett regn hver eneste dag, er det ikke mye å få gjort med det heller.

Så den fine lysekronen min henger ikke akkurat i lekre omgivelser om dagen, grå gips og synlige trekkerør er vel ikke akkurat alle interiørinteressertes drøm.

Trenger jeg å si at jeg gleder meg veldig til det faktisk blir sommer??

Jeg får fordype meg i noen gamle blader, mens jeg venter på bedre vær!



20130703-220707.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar