fredag 5. juli 2013

Litt utendørsaktivitet

20130705-221252.jpg

I dag kom endelig solen hit til Vestfold, og jeg har fått holdt på bittelitt utendørs. Uteplassen har ikke blitt mye brukt pga vær og når det først har vært greit å holde på ute, har det vært husmaling på agendaen. Men i kveld har jeg puslet og stelt litt, og fått litt farger på verandaen.

Jeg har plantet litt i en blomsterkasse, og så snart jeg er ferdig å male, skal jeg få hengt den opp på rekkverket! Synes disse litt sterke fargene, passer bra til den mørkegrå fargen på huset.




20130705-221326.jpg

Ellers skulle jeg ha gipset ferdig spisestuen i dag, men vi hadde desverre et lite uhell i går. Vi prøvde å gipse litt, men da det har vært utrolig høy luftfuktighet i det siste, knakk den ene platen over hodene på oss da vi skulle sette den opp.
Så nå har vi ikke flere plater igjen. Jaja, håper at sommeren har kommet for å bli, slik at jeg kan gjøre meg ferdig iløpet av neste uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar