onsdag 31. juli 2013

Houzz app på tur!

Hei alle lesere!
Vi bestemte oss plutselig for å ta litt ferie oppi all oppussingen, og siden jeg bare har noen få dager igjen før jeg er tilbake i jobb, bestemte vi oss for å ta turen til Vestlandet, og blir der noen dager hos min familie.
Vi har fått låne en bobil av svigers for anledningen, og det er jo helt supert å reise med om man har små barn, så man kan stoppe og lage litt mat, mens de kan tusle litt rundt i trygge omgivelser.
Jeg er normalt ikke noe campingmenneske, men i dette tilfellet er det jo veldig greit.


20130731-211402.jpg
vil vel kanskje si at været er helt middels...

Men siden vi har vært mange timer på veien, og fortsatt har mange igjen, har jeg fått testet ut houzz.com sin app masse. Og den er altså helt super! Nå har jeg fått masse inspirasjon til soverommet, inngangspartiet og det nye badet vi skal bygge på sikt!
Vil anbefale alle å prøve denne!

I morgen skal jeg prøve å få lagt ut noen bilder av gjenstander fra huset vi skal til. Der er det vanvittig mye gamle, koselige møbler! :-)

ha en super kveld, og pass på å nyt den siste julidagen, for snart kommer høsten:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar